سرمربی سابق منچستریونایتد بالاخره به لیگ انگلیس برمی‌گردد؟

سرمربی سابق منچستریونایتد بالاخره به لیگ انگلیس برمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر شاید برای اولین بار از زمان ترک منچستریونایتد در سال 2021 ، به دنیای مربیگری برگردد.

به گزارش فوتبالی، برخی گزارشات حاکی از آن است که سولشر قرار است که طلسم را بشکند و پس از سه سال به دنیای مربیگری برگردد.  این مربی 51 ساله در سال 2021 از اولدترافورد اخراج شد و بعد از آن چندین پیشنهاد شامل دو پیشنهاد از عربستان را رد کرد. بشیکتاش عربستان دیگر تیمی بود که به شدت به دنبال استخدام این مربی بود و مربی نروژی به پیشنهاد تیم ملی ایرلند هم جواب رد داد. 

حالا به نظر می رسد که سولشر قرار است که به دنیای مربیگری برگردد و هدایت لسترسیتی را به عهده بگیرد که به تازگی به لیگ انگلیس صعود کرده است. لستر با مهاجم سابق منچستریونایتد تماس هایی داشته و او یکی از گزینه های جانشینی انزو مارسکا است که با قراردادی پنج ساله به چلسی ملحق شد. 

سان گزارش داده است که سولشر آماده چالش جدیدش است و می خواهد که به لستر برای بقا در لیگ انگلیس کمک کند.  مدیر فنی لستر یکی از حامیان جدی سولشر است و امید زیادی دارد تا این مربی را استخدام کند. 

سولشر اخیرا در گفتگو با گری نویل از بازگشت به دنیای مربیگری استقبال کرده و گفته است:" بهترین دوستم که وکیلم است، در حال بررسی پیشنهادهاست. بعد از حضور در یونایتد سعی می کنم که بهترین گزینه را انتخاب کنم. حضور در انگلیس و لیگ برتر را دوست دارم. حتی لیگ دسته دوی انگلیس نیز قدرتمندتر از همیشه است. شاید به تجربه و چالش جدیدی نیاز داشته باشم." 

4125