لیورپول به دنبال جذب پدیده فوتبال شیلی

لیورپول به دنبال جذب پدیده فوتبال شیلی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه لیورپول داریو اوسوریو پسر شگفت‌انگیز شیلیایی را از میتیلند دانمارک هدف نقل و انتقالات تابستانی قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، آرنه اسلات سرمربی جدید لیورپول از هم اکنون به دنبال تقویت تیم خود است. اوسوریو تابستان گذشته از یونیورسیداد شیلی با میتیلند دانمارک قرارداد امضا کرد و زمستان گذشته پس از یک نیم فصل خوب با تیم دانمارکی به ولورهمپتون هم لینک شد. طبق گزارش نشریه دیلی میل، لیورپول اکنون مشتاق به خرید این بازیکن ۲۰ ساله با مبلغ ۱۰ میلیون دلار در تابستان است. گزارش ها حاکی از آن است که این جوان توسط مدیر ورزشی جدید لیورپول یعنی مایکل ادواردز به تیم  لینک شده است. این بازیکن شیلیایی از زمان پیوستن به میتیلند، در ۲۴ بازی ۸ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است.

اووه پدرسون، مدیر ورزشی میتیلند وقتی در مورد احتمال جدایی اوسوریو از او پرسیده شد، گفت: "شما متوجه خواهید شد که ما نمی توانیم در مورد پیشنهادات احتمالی برای بازیکنانمان اظهار نظر کنیم. به زبان ساده، این روشی نیست که ما با آن کار می کنیم. من فقط می توانم به شما بگویم که داریو اوسوریو بازیکن بزرگی است و فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشته است."

به لطف فرم هیجان انگیز این بازیکن در این فصل او در حال حاضر به تیم ملی شیلی راه پیدا کرده و آنها پس از چند سال ناامیدکننده به دنبال یک عنوان قابل توجه در کوپا آمریکا هستند. در مورد لیورپول، آنها به دنبال این هستند که در اسرع وقت گفتگوها را با باشگاه دانمارکی آغاز کنند زیرا قرمزپوشان بندر مرسی ساید مشتاق هستند اولین خرید دوران اسلات را انجام دهند.

۱۰۰۹