اولین خرید تابستانی پی‌اس‌جی توسط همسر سابقش ممنوع‌الخروج شد!

اولین خرید تابستانی پی‌اس‌جی توسط همسر سابقش ممنوع‌الخروج شد!

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی نتوانست اولین خرید تابستانی خود را به دلیلی عجیب، نهایی کند.

به گزارش فوتبالی، اکیپ گزارش داده است که جیانلوئیجی دوناروما و آرنائو تناس قرار است که برای تبدیل شدن به دروازه بان فیکس پی اس جی در فصل آینده رقابت کنند.  دوناروما در دو فصل گذشته دروازه بان فیکس پاریسی ها بوده اما انریکه به او و تناس اعلام کرده که برای فصل جدید هر دو شانس یکسانی دارند و از شروع پیش فصل باید برای حضور در ترکیب اصلی با هم رقابت کنند.

پی اس جی از سویی تصمیم گرفته که خرید دروازه بان سوم خود را هم نهایی کند و برای جذب ماتوی سوفانوف مبلغ 20 میلیون یورو بپردازد و این دروازه بان روس را تا سال 2029 از باشگاه کراسنودار به خدمت بگیرد. 

در حال حاضر اما این انتقال متوقف شده است چرا که به گزارش رادیو مونته کارلو، دروازه بان کراسنودار توسط دولت روسیه ممنوع الخروج شده است. در واقع این دروازه بان، دو مبلغ حمایتی (نفقه) مربوط به همسر سابقش را نپرداخته و به علت این بدهی، ممنوع الخروج شده است!

سوفانوف با شکایت همسر سابقش از روسیه ممنوع الخروج شده است. او و همسرش در حال حاضر به خاطر حضانت دخترشان هم با همدیگر در جنگ حقوقی هستند. این در حالیست که سوفانوف از همسر سابق خود شکایت کرده و او را به سرقت از خودش متهم کرده است. 

دادگاه اعلام کرده که سوفانوف به همسر سابقش مبلغ 600 هزار یورو بدهکار است و به همین خاطر ممنوع الخروج شده است و تا زمانی که این مشکل حل نشود، حق خروج از کشور روسیه را ندارد!

4125