کالدرون، خوشحال از قهرمانی و غمگین از ماموریت نیمه تمام

کالدرون، خوشحال از قهرمانی و غمگین از ماموریت نیمه تمام

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس قهرمانی این تیم را تبریک گفت.

به گزارش فوتبالی، گابریل کالدرون پس از جدایی جنجالی برانکو ایوانکوویچ، جانشین این سرمربی کروات شد و علی رغم شروع ناموفق در ابتدا، در ادامه به نتایج خوبی رسید و توانست قرمزها را به قهرمانی نیم فصل برساند ولی باتوجه به اختلافاتی که با مدیریت وقت داشت، از جمع قرمزها جدا شده و جای خود را به یحیی گل محمدی داد.

با این وجود سرمربی آرژانتینی ارتباط خوبی با طرفداران پرسپولیسی دارد و در جدیدترین گفت و گویی که داشته، قهرمانی این تیم در لیگ برتر را به طرفداران تبریک گفته است.

کالدرون با ابراز خوشحالی از قهرمانی پرسپولیس چنین گفت: «باید بگویم از این اتفاق خیلی خوشحال هستم. پرسپولیس در این فصل رقابت خوبی با حریفان داشت و با شایستگی به عنوان قهرمانی رسید. باید این قهرمانی را به هواداران تبریک بگویم و برای آنان و بازیکنان تیم به شدت خوشحال هستم. امیدوارم این روند برای آنها ادامه داشته باشد.»

سرمربی سابق قرمزها می‌گوید کم و بیش بازی های این تیم را دنبال می‌کند: «کم و بیش بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم و خوشحال هستم که این تیم موفق شد برای شانزدهمین بار قهرمان رقابت‌های لیگ شود. این قهرمانی را بار دیگر به هواداران تبریک می‌گویم.»

کالدرون در پایان ضمن تمجید از هواداران پرسپولیس، از ماموریت نیمه تمام خود در این تیم سخن گفت: «من در تیم‌ها و کشورهای مختلفی مربیگری کرده‌ام باید بگویم هواداران پرسپولیس یکی از بهترین‌ها در دنیا هستند و می‌دانم چقدر از قهرمانی تیم خوشحالند. این موضوع حس خوبی را به من می‌دهد. من ماموریت نیمه‌تمامی را با آنها داشته‌ام و برای آنها و تیم محبوب‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم.»

1997