مورینیو به دنبال اولین خرید خود در فنرباغچه از لیگ برتر انگلیس

مورینیو به دنبال اولین خرید خود در فنرباغچه از لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورینیو می‌خواهد پیر امیل هویبرگ، هافبک تاتنهام را به اولین خرید خود در فنرباغچه تبدیل کند، زیرا این دو به دنبال همکاری مجدد در ترکیه هستند.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو ممکن است راهی برای تقویت تیم جدید خود فنرباغچه از باشگاه سابق خود تاتنهام یک بازیکن را به خدمت بگیرد و در حال حاضر گزینه اصلی تیم پیر امیل هویبرگ هافبک دانمارکی باشگاه شهر لندن است.

به گزارش روزنامه صباح، سرمربی فنرباغچه مغز متفکر و هافبک سابق خود را کلید تغییر تیم جدید خود می داند. با اضافه شدن هویبرگ در کنار فرد، مورینیو می تواند دو نفر از بازیکنان سابق لیگ برتری خود را که قبلا با آنها کار کرده بود به خدمت بگیرد. این دو بازیکن در در تاتنهام و منچستریونایتد تحت هدایت مربی پرتغالی به یک رهبر و مهره اصلی در خط میانی تبدیل شدند.‌ از زمان جدایی مورینیو، هویبرگ به تدریج از ترکیب ثابت تاتنهام خارج شده و به یک چهره نیمکت نشین در شمال لندن تبدیل شده است. مورینیو در نظر دارد فنرباغچه را به صدر سوپرلیگ ترکیه بازگرداند، اما رقبای همشهری آنها هم مربی جدیدی را نیز تعیین کرده اند. بشیکتاش پیش از شروع فصل جدید جیووانی فن برونکهورست بازیکن بارسلونا را به عنوان سرمربی جدید خود به خدمت گرفته است. این در حالی است که اوکان بوروک همچنان هدایت گالاتاسرای قهرمان لیگ فصل جاری را برعهده خواهد داشت. فنرباغچه و تاتنهام وارد مذاکره خواهند شد تا ببینند آیا توافقی برای انتقال بازیکن کهنه کار دانمارکی به استانبول انجام می شود یا مبلغ برای تیم ترکیه ای بالا خواهد بود. مورینیو می خواهد تیمی را احیا کند که فصل را با ۹۹ امتیاز به پایان رسید اما همچنان در دهه گذشته حسرت قهرمانی در سوپر لیگ ترکیه داشته است.

۱۰۰۹