عکس؛ رونالدو و در آغوش کشیدن مارتینز در تمرینات پرتغال

عکس؛ رونالدو و در آغوش کشیدن مارتینز در تمرینات پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو به تمرینات تیم ملی پرتغال اضافه شده است و خودش را برای رقابت های یورو 2024 آماده می کند و باید دید که چه عملکردی را از خودش در این رقابت ها نشان خواهد داد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو روز جمعه یعنی دیروز به تمرینات تیم ملی پرتغال اضافه شد. او در هنگام دیدن روبرتو مارتینز در تمرینات تیم ملی پرتغال بسیار برخورد گرمی با او داشت و او را بغل کرد. در حقیقت ارتباط کریستیانو رونالدو با روبرتو مارتینز بسیار خوب است و آن ها روی قهرمان شدن در رقابت های یورو 2024 متمرکز شده اند.

امروز (شنبه) از ساعت 20:15 قرار است که تیم ملی پرتغال و تیم ملی کرواسی در یک بازی دوستانه به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. البته کریستیانو رونالدو در این بازی حضور نخواهد داشت چرا که او تنها یک روز است که به تمرینات تیم ملی پرتغال اضافه شده است و روبرتو مارتینز گفته بود که او مقابل کرواسی غایب خواهد بود و در بازی مقابل تیم ملی ایرلند است که در ترکیب تیم ملی پرتغال قرار می گیرد.

روابط رونالدو با فرناندو سانتوس در اواخر دوره حضور این سرمربی تیره و تار شده بود اما حالا می بینیم که رونالدو با روبرتو مارتینز روابط خوبی برقرار کرده است.

1471