رسمی؛ سنگربان آلمانی با منچسترسیتی تمدید کرد

رسمی؛ سنگربان آلمانی با منچسترسیتی تمدید کرد

 پایگاه خبری فوتبالی- اشتفان اورتگا دروازه‌بان آلمانی تیم منچسترسیتی قرارداد خود با سیتیزن‌ها را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد.

 به گزارش فوتبالی، اشتفان اورتگا سنگربان ۳۱ ساله آلمانی تیم منچسترسیتی که به عنوان دروازه‌بان دوم این تیم شناخته می‌شود قراردادش را با سیتیزن‌ها تا تابستان ۲۰۲۶ تمدید کرد. اورتگا که تابستان ۲۰۲۲ از آرمنیا بیلفد به جمع شاگردان‌ گواردیولا اضافه شد نشان داده که یک سنگربان مطمئن برای این تیم در نبود ادرسون است.

 سنگربان آلمانی پس از تمدید قرارداد با سیتیزن‌ها گفت: خوشحالم که برای مدت بیشتری در منچسترسیتی می‌مانم. اینجا یک باشگاه فوتبال است که همه چیزهایی را که ما برای بهترین بودن نیاز داریم در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. هر روز احساس می‌کنم انگیزه بیشتری دارم و از دو سال پیش که به اینجا آمدم به عنوان یک دروازه‌بان پیشرفت کرده‌ام. خانواده من واقعا در اینجا در انگلیس زندگی می‌کنند و حس خوبی دارند. من همه چیز را در مورد اینجا دوست دارم.

 این دروازه‌بان آلمانی گذشته ۲۰ بازی در تمام رقابت‌ها انجام داد؛ سیو فوق العاده او مقابل هیونگ مین سون در بازی ماقبل آخر مقابل تاتنهام در لیگ برتر، یک لحظه حیاتی بود زیرا منچسترسیتی به چهارمین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر رسید. او همچنین در تمام بازی‌های جام حذفی در این فصل حضور داشت و سیتی برای دومین بار پیاپی به فینال رسید.

 اشتفان اورتگا از زمان ورودش به منچسترسیتی در تابستان ۲۰۲۲، ۳۴ بازی انجام داده و دو قهرمانی لیگ برتر، یک جام حذفی و یک لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است.

۱۴۲۸