ششگلانی: هیات فوتبال وظیفه واگذاری ندارد/ منتظر جلسه نهایی هستیم

ششگلانی: هیات فوتبال وظیفه واگذاری ندارد/ منتظر جلسه نهایی هستیم

پایگاه خبری فوتبالی - رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی می‌گوید منتظر جلسه نهایی مسئولین استانی با باشگاه تراکتور هستند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه تراکتور امروز بار دیگر اعلام کرد طبق اعلام مجمع سهامداران این باشگاه، مسئولیت و اختیارات نقل و انتقال بازیکنان و انتخاب سرمربی به مالک جدید که از طریق هیأت فوتبال تعیین می‌شود، واگذار شده است. در همین راستا خبرنگار “فوتبالی” با جواد ششگلانی رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی گفت و گویی داشته تا آخرین اخبار از واگذاری را از زبان هیات فوتبال بشنود.

ششگلانی در پاسخ به این پرسش که آیا هیات فوتبال به دنبال واگذاری بوده یا نه، چنین گفت: «مگر ما واگذار کننده هستیم؟ دبیر هیات فوتبال گفته نقل و انتقال و واگذاری امتیاز باید از طریق هیات فوتبال باشد و آقای نصیرزاده هم این قانون را می‌داند؛ نه اینکه هیات فوتبال دنبال نفر باشد و در این زمینه مسئولیتی ندارد. باشگاه باید مشتری خود را پیدا کند و برای واگذاری به هیات فوتبال مراجعه کند.»

وی در ادامه مدعی شد در بحث انتقال ماشین‌سازی هم هیات فوتبال مالک پیدا نکرده است: «آقای نصیرزاده به طور اشتباه این موضوع را مطرح کرده‌اند و بحث ماشین‌سازی را هم پیش کشیده‌اند. ماشین‌سازی را هم خودشان نفر پیدا کردند، قرارداد را نوشتند و به هیات فوتبال آمدند. هیات فوتبال برای ماشین‌سازی هم مالک پیدا نکرده و خودشان قرارداد را نوشتند و پیش ما آمدند.»

ششگلانی در پاسخ به این سوال که چه زمانی تکلیف نهایی مشخص خواهد شد، گفت: «بناست جلسه‌ای بین مسئولین استانی و باشگاه تراکتور برگزار شود که باتوجه به تعطیلی های هفته گذشته فعلاً این جلسه برگزار نشده و ما منتظریم این جلسه برگزار شود و سپس تصمیم نهایی اعلام شود. هر چقدر زمان از دست برود به ضرر باشگاه است و هر چه زودتر باید در این زمینه تعیین و تکلیف شود.»

رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در پایان اظهار داشت که نمی‌تواند سرانجام کار را پیش بینی کند: «شخصاً با آقای زنوزی صحبتی نداشته‌ام. نمی‌توانم در رابطه با واگذاری پیش بینی کنم و نمی‌دانیم چه می‌شود. تلاش می‌کنیم در اسرع وقت تعیین و تکلیف شود و پیگیر هستیم.»

1997