حمایت سرمربی جوان تیم ملی آلمان از کاپیتان بایرن مونیخ

حمایت سرمربی جوان تیم ملی آلمان از کاپیتان بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان تیم ملی آلمان پس از پیروزی ۲-۱ آلمان مقابل یونان در آخرین بازی تدارکاتی قبل از یورو ۲۰۲۴، حمایت حداکثری خود را از مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، در بازی‌ای که در ورزشگاه مونشن‌گلادباخ انجام شد، یونان با اشتباه مرگبار مانوئل نویر توانست دروازه میزبان را باز کند. ناگلزمن در گفت و گو با نشریه RTL درباره اشتباه نویر گفت: «من هرگز اجازه نمی‌دهم این بحث را (اشتباه نویر) در کنفرانس مطرح کنید. نه به آن پاسخی می‌دهم. او قطعا شماره ۱ من و تیم ملی است.»

یولیان ناگلزمن درباره‌ی کامبک تیمش در نیمه دوم هم اینطور گفت:«نیمه دوم در مقایسه با نیمه اول خیلی بهتر شدیم. ما در نیمه اول توپ را به سادگی لو می‌دادیم و خیلی شل بازی می‌کردیم و بیش از حد توپ را بی‌هدف در مرکز زمین به گردش در می‌آوردیم. من به وضوح در بین ۲ نیمه گفتم که فقط نیاز داریم کمی در بازی چابک‌تر و باهوش‌تر باشیم. در نیمه دوم و با تعویض‌هایمان، با بال‌های کناری فشار بیشتری وارد کردیم و فضای بیشتری در مرکز به‌دست آوردیم.»

او همچنین برنامه‌ی هفته‌ی آینده تیمش را اعلام کرد:«تمام بازیکنان ۲ روز مرخصی خواهند داشت که پیش خانواده‌هایشان بروند. پس از آن در کمپ هرتزوگناوراک دیگر امکان پیش هم بودن نخواهند داشت. تیم روز دوشنبه برای آماده‌سازی افتتاحیه مقابل اسکاتلند به تمرینات باز خواهد کشت.»

اکنون و در هفته‌ی آینده، یولیان ناگلزمن و کادر خود باید عملکرد این ۲ بازی را بررسی کنند تا برای بازی بعدی خود، یعنی بازی افتتاحیه‌ی یورو ۲۰۲۴ مقابل اسکاتلند در ورزشگاه آلیانز آرنا قرار گیرند.

1428