احتمال انصراف طبیعت از فینال آخر لیگ بسکتبال

احتمال انصراف طبیعت از فینال آخر لیگ بسکتبال

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست سازمان لیگ بسکتبال ایران، درباره تصمیم احتمالی باشگاه طبیعت مبنی بر انصراف از بازی پنجم فینال لیگ صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، دیروز (جمعه - ۱۸ خرداد ۱۴۰۳) پس از برگزاری بازی چهارم سری فینال لیگ برتر بسکتبال ایران، مسئولان باشگاه طبیعت اعلام کردند که به دلیل فاصله زیاد میان بازی چهارم و پنجم فینال که قرار ۳۰ خرداد برگزار شود، این احتمال وجود دارد که این تیم از شرکت در آن بازی خودداری کرده و انصاف دهد.

دلیل باشگاه طبیعت برای این تصمیم احتمالی نیز دور شدن بازیکنان این تیم از شرایط مسابقه به دلیل فاصله ۱۲ روزه میان دو بازی و هزینه زیاد حفظ بازیکنان خارجی توسط باشگاه اعلام شده است؛ اتفاقی که باعث اعتراض باشگاه طبیعت نسبت به برنامه‌ریزی سازمان لیگ شده است.

محسن معزی‌فر، سرپرست سازمان لیگ بسکتبال ایران، درباره دلایل این نوع برنامه‌ریزی برای سری فینال لیگ توضیح داد: طبق برنامه اولیه سازمان لیگ، سری فینال لیگ ما ۱۶ خرداد تمام می‌شد اما جابجایی ۱۰ روزه مسابقات مرحله فینال ۸ سوپر لیگ غرب آسیا باعث شد تا تمام برنامه‌های ما به هم بریزد. مجبور بودیم برای شهرداری گرگان فضای آماده‌سازی بدهیم. اگر مسابقات فینال ۸ جابجا نمی‌شد، ما ۱۶ خرداد لیگ را تمام می‌کردیم.

او ادامه داد: ما از باشگاه طبیعت به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای تشکر می‌کنیم تا اینجا همکاری داشته و از شرایط قراردادها و هزینه‌های مضاعفی که برای تیم اضافه شده هم مطلع هستیم. از همکاری آنها سپاس گزاریم اما اینکه به گرگان نیاند فقط در حد شایعه است و در صورتی که نامه رسمی بزنند، تصمیم گیری می‌کنیم.

رئیس سازمان لیگ بسکتبال ایران اعلام کرد: مسئولان باشگاه طبیعت روز گذشته به ما گفتند که تصمیم ندارند به بسکتبال ایران ضربه بزنند و بهترین تصمیم را می‌گیرند. حقیقتا تا الان هم همینطور بوده و همکاری لازم را داشته‌اند. البته روز گذشته صحبت‌هایی مبنی بر اینکه فدراسیون آماده مراسم اهدای جام نبوده وجود داشت که اصلا صحت ندارد. اگر قهرمان مشخص می‌شد ما آماده بودیم.

معزی‌فر درباره شرایط بد تهویه هوای سالن بسکتبال آزادی و گرم بودن سالن نیز گفت: ازدحام بیش از حد باعث آن گرما شده بود و ما هفته گذشته چیلر را تعمیر کردیم. همیشه اینقدر جمعیت نداریم اما روز گذشته خود بنده هم متوجه هوای گرم سالن شدم و برای حل این موضوع پیگیری لازم را انجام می‌دهیم.

7474