عکس؛ دو جام مهمی که بلینگام در اولین فصلش در رئال مادرید به دست آورد

عکس؛ دو جام مهمی که بلینگام در اولین فصلش در رئال مادرید به دست آورد

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام در حالی که بیست سال سن دارد موفق شد قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و همچنین قهرمانی در رقابت های لالیگای اسپانیا را تجربه کند.

به گزارش فوتبالی ، جود بلینگام در تابستان گذشته از بروسیا دورتموند راهی رئال مادرید شد. شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که اولین فصل حضور جود بلینگام در رئال مادرید تا این حد خوب پیش برود و این ستاره انگلیسی بتواند در جمع مادریدی ها مثل یک ستاره خوش بدرخشد.

جود بلینگام توانست قهرمانی در رقابت های لالیگا را همراه با رئال مادرید تجربه کند. بلینگام در این قهرمانی تاثیر بسیار زیادی داشت چرا که او بهترین گلزن مادریدی ها در این تورنمنت بود. از سوی دیگر جود بلینگام قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را هم تجربه کرد. او در فینال لیگ قهرمانان اروپا یک پاس گل دیدنی به وینیسیوس جونیور داد و به این ترتیب روی گل دوم رئال مادرید تاثیر گذار بود.

شاید قهرمان شدن در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا آرزوی هر بازیکنی باشد اما جود بلینگام در حالی که بیست سال سن دارد قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کرده است و آینده درخشانی پیش رویش قرار دارد و می تواند در فصل های بعد هم دوباره قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کند.

1471