ایسلند و خاطره تلخی که آن را برای انگلیس زنده کرد

ایسلند و خاطره تلخی که آن را برای انگلیس زنده کرد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در یک بازی دوستانه در رده ملی، تیم ملی انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف تیم ملی ایسلند رفت و در این بازی در نهایت تیم ملی ایسلند موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، ایسلندی ها در حالی که تنها چند روز تا شروع رقابت های یورو 2024 باقی مانده است، تیم ملی انگلیس را شکست دادند و به این ترتیب حالا انگلیسی ها زنگ هشدار را دریافت کرده اند و باید خودشان را برای رقابت های جام ملت های اروپا آماده کنند.

این بار اولی نیست که تیم ملی ایسلند موفق می شود تیم ملی انگلیس را شکست بدهد. در حقیقت در رقابت های یورو 2016 و در مرحله یک هشتم نهایی هم تیم ملی ایسلند موفق شده بود تیم ملی انگلیس را شکست بدهد. در آن رقابت ها تیم ملی ایسلند با نتیجه دو بر یک تیم ملی انگلیس را شکست داد و در نهایت انگلیسی ها از دور رقابت های یورو 2016 کنار رفتند.

در بازی دیشب جان تورستاینسون در دقیقه دوازدهم بازی موفق شد تک گل ایسلندی ها را به ثمر برساند و پس از آن ایسلندی ها به خوبی توانستند دروازه خود را بسته نگه دارند. در حقیقت تیم ملی انگلیس با داشتن 68 درصد مالکیت توپ نتوانست گلی به ثمر برساند.

1471