سرمربی هنگ‌کنگ: پنالتی دوم ایران درست نبود/ برایم مهم نیست مربی حریف چه گفته است!

سرمربی هنگ‌کنگ: پنالتی دوم ایران درست نبود/ برایم مهم نیست مربی حریف چه گفته است!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ از تصمیم داور دیدار تیمش با ایران در اعلام پنالتی روی مهدی طارمی انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت «South China Morning Post»، ولفگانگ لوسیه درباره عملکرد تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ مقابل ایران که به شکست 4 بر 2 شاگردانش انجامید، گفت: به اینکه بازیکنانم چگونه برنامه‌ها و فلسفه ما را در زمین پیاده کردند، افتخار می‌کنم. امیدوارم به پیشرفت در این سطح ادامه دهیم. بازیکنان جدیدی به تیم ملی هنگ‌کنگ آمده‌اند و باید فرصت بیشتری برای بازی در اختیار داشته باشند.

وی با انتقاد از قضاوت قاسم الحاتمی داور عمانی تصریح کرد: پنالتی دوم ایران درست نبود. این را در جریان مسابقه گفتم و سپس فیلم این پنالتی را بین دو نیمه دیدم. داور نمی‌تواند یک تصمیم را برگرداند.

سرمربی هنگ‌کنگ در مورد اعتراض امیر قلعه‌نویی، سرمربی ایران نسبت به آفساید بودن گل دوم تیم هنگ‌کنگ خاطرنشان کرد: گل آنتونی هوشمندانه بود. برای من مهم نیست مربی حریف چه گفته است!

لوسیه که پس از استعفای یورن آندرسن به‌صورت موقت هدایت هنگ‌کنگ را بر عهده گرفته، درباره وضعیت خود روی نیمکت این تیم گفت: فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ از من درخواست کرد که برای این دو مسابقه سرمربی باشم؛ همین. باید ببینم چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد.

ایران با غلبه بر هنگ‌کنگ، با 13 امتیاز در صدر جدول گروه E مرحله انتخابی جام جهانی 2026 ایستاد و روز 22 خرداد به مصاف تیم ملی ازبکستان می‌رود.

7474