طعنه سنگین رئیس سابق بارسلونا به رئال مادرید

طعنه سنگین رئیس سابق بارسلونا به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - خوان گاسپارت رئیس سابق باشگاه بارسلونا از نحوه برگزاری جشن قهرمانی رئال مادرید در مرکز شهر پایتخت اسپانیا انتقاد کرد. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در فصل 2023-24 عملکرد فوق العاده درخشانی داشت. آن در اول فصل با مصدومیت بازیکنان کلیدی خود مثل تیبو کورتوا و ادر میلیتائو مواجه شدند، اما این موضوع باعث نشد تا کارلو آنچلوتی و شاگردانش از مسیر موفقیت منحرف شوند، بلکه توانستند با شایستگی قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شوند و به همین خاطر، در روز یک شنبه و دو شنبه در مرکز شهر مادرید با هواداران جشن گرفتند.

حالا خوان گاسپارت که در گذشته سابقه ریاست باشگاه بارسلونا را در کارنامه دارد، درباره جشن قهرمانی رئال مادرید گفت: "من کل جشن را مشاهده کردم و البته از طریق شبکه تلویزیونی رئال مادرید آن را دیدم. این برنامه را نگاه کردم تا ببینم ما چگونه می توانیم در سال بعد جشن بگیریم! من اصلاً از جشن لذت نبردم، اما آن را نگراه کردم. آن ها می دانند که چگونه جشن پیروزی برگزار کنند. وقتی ما شکست می خوریم، بیشتر از آن ها عذاب می کشیم و وقتی برنده می شویم، به نحو دیگری جشن می گیریم. آن ها طوری خوشحالی می کردند که انگار به کره ماه رسیدند و یا به افتخار دست نیافتنی رسیدند."

4416