الاهلی عربستان مشتری جدید مدافع بایرن مونیخ

الاهلی عربستان مشتری جدید مدافع بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه الاهلی عربستان به جمع مشتریان مدافع ملی پوش آلمانی بایرن مونیخ پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت اسکای و بر اساس شایعات رسانه های عربستان سعودی،  باشگاه الاهلی عربستان خواهان جذب یاشوا کیمیش مدافع جدایی طلب باشگاه بایرن مونیخ در فصل نقل و انتقالات تابستان امسال است. در این باره گفته شده اگر از سوی تیم عربستانی که ستاره های مطرحی مانند ریاض محرز، روبرتو فیرمینو، مریه دمیرال و فرانک کسیه و ادوارد مندی را در اختیار دارد پیشنهاد مالی قانع کننده ای به تیم آلمانی برسد، بایرن مونیخ با فروش این بازیکن مشکلی ندارد و ممکن است یک نقل و انتقال جنجالی در بوندسلیگا رقم بخورد.

البته مطابق اعلام وبسایت اسکای و رسانه های عربستان هنوز مذاکرات رسمی بین دو باشگاه  آغاز نشده است. یاشوا کیمیش چندی پیش دز مورد آینده خود در تیم بایرن مونیخ گفته بود: " آینده من به باشگاه بایرن‌مونیخ بستگی دارد. بایرن مونیخ اولین انتخاب من به عنوان باشگاهی است که می خواهم در آنجا بازی کنم. ما مذاکره خواهیم کردید و خواهیم دید چه خواهد شد."

قرارداد فعلی این هافبک تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد و او یکی از پردرآمدترین بازیکنان تیم بایرن مونیخ با درآمد ۲۰ میلیون یورو در سال است. اکنون آنها [بایرن و کیمیچ] باید در مورد قرارداد قرارداد فعلی این هافبک تا سال 2025 اعتبار دارد و او یکی از پردرآمدترین افراد با درآمد 20 میلیون یورو در سال است.

اکنون بایرن مونیخ و یاشوا کیمیچ باید در مورد قرارداد جدید صحبت کنند اما باشگاه در این باره معتقد است که او نمی‌تواند با عملکرد فعلی‌ دستمزد بیشتری طلب کند‌‌.

۱۰۰۹