رونالدو در پنج دوره قبلی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا چه عملکردی داشته است؟

رونالدو در پنج دوره قبلی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا چه عملکردی داشته است؟

پایگاه خبری فوتبالی - حدود یک هفته دیگر رقابت های یورو 2024 یا همان جام ملت های اروپا شروع می شود و باید دید که کریستیانو رونالدو در سن 39 سالگی چه عملکردی در این رقابت ها خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو یک بار در سال 2016 میلادی قهرمانی در رقابت های جام ملت های اروپا را تجربه کرده است و به دنبال این است که یک بار دیگر هم در این بازی ها به قهرمانی برسد و جام را بالای سر ببرد.

کریستیانو رونالدو تا حالا به طور کلی در تمامی دوره های رقابت های جام ملت های اروپا که حضور داشته است، چهارده گل به ثمر رسانده است و بهترین گلزن تاریخ این رقابت ها به حساب می آید.

کریس رونالدو تا حالا در پنج دوره از رقابت های جام ملت های اروپا بازی کرده است و حالا برای ششمین بار می خواهد در این تورنمنت حضور پیدا کند. رونالدو در سال 2004 در شش بازی دو گل در این رقابت ها به ثمر رساند. فوق ستاره پرتغالی در سال 2008، در سه بازی یک گل به ثمر رساند. او در سال 2012 در پنج بازی سه گل به ثمر رساند.

کریستیانو رونالدو در سال 2016 در 7 بازی سه گل در جام ملت های اروپا زد و به قهرمانی رسید. رونالدو در سال 2020 هم در چهار بازی پنج گل به ثمر رساند و بهترین عملکردش را در رقابت های یورو از لحاظ فردی داشت.

1470