لیست خرید کهکشانی مورینیو در فنرباغچه: از واران تا دپای و دیبالا

لیست خرید کهکشانی مورینیو در فنرباغچه: از واران تا دپای و دیبالا

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی فنرباغچه در تلاش است تا تیم ایده آلی را برای فصل آینده آماده کند.

به گزارش فوتبالی، سرمربی اسبق رئال مادرید، چلسی، تاتنهام، یونایتد و رم برای دو فصل حضور خودش و دستیارانش در فنرباغچه، 50 میلیون یورو دریافت می کند.  این باشگاه دست مورینیو را برای نقل و انتقالات نیز باز گذاشته است.

بودجه اولیه مورینیو برای خریدها 60 میلیون یوروست که این مبلغ ممکن است که به 100 میلیون یورو هم برسد. مورینیو باید تلاش کند تا فنرباغچه را به مرحله اول لیگ قهرمانان اروپا برساند و بعد از آن، این تیم را قهرمان ترکیه کند. 

رافائل واران مدافع سابق منچستریونایتد و رئال مادرید یکی از گزینه های اصلی فنرباغچه است. مورینیو تجربه کار کردن با این مدافع فراسنوی را در رئال دارد. واران در حال حاضر بدون تیم است و باشگاه ترکیه ای می تواند به سراغ خرید او برود. گزینه بعدی فنرباغچه نیز چاقلار سویونجو است اتلتیکو برای فروختنش ده میلیون یورو خواسته که مورینیو با پرداخت چنین مبلغی مخالف است. 

فنرباغچه شرایط سه اتلتیکویی دیگر یعنی ممفیس دپای، ساویچ و آزپیلیکوئتا را هم زیر نظر دارد. مهاجم هلندی که تجربه حضور در بارسلونا را هم دارد، می تواند به ستاره خط حمله فنرباغچه تبدیل شود. ادین ژکو و بتشوایی با نظر مورینیو در مسیر ترک فنرباغچه هستند و لوکاکو و دیبالا می توانند برخی گزینه های تیم ترکیه ای برای خرید در خط حمله باشند. جسی لینگارد که در حال حاضر در لیگ کره جنوبی توپ می زند هم می تواند راهی استانبول شود. 

4125