بایرن مونیخ عقب کشید، لایپزیش پیشتاز در جذب ستاره جوان شالکه

بایرن مونیخ عقب کشید، لایپزیش پیشتاز در جذب ستاره جوان شالکه

پایگاه خبری فوتبالی- طبق ادعای رسانه‌ی بیلد آلمان، بایرن مونیخ دیگر مشتاق به جذب آسان اوئدراوگو، هافبک و وینگر جوان باشگاه شالکه نیست و حالا آربی لایپزیش، بیشترین شانس را برای جذب این ستاره‌ی آلمانی دارد.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش اعلام شد بایرن مونیخ، به دنبال جذب آسان اوئدراوگو، پدیده فصل پیش شالکه بود و حتی این بازیکن و خانواده‌اش به خوبی برای این انتقال آماده می‌شدند، بایرن مونیخ اعلام کرد در این پنجره هیچ اقدامی برای این ستاره انجام نخواهد داد تا رویای بازی در بایرن برای او به حقیقت نپیوندد.

مکس ابرل به نمایندگی از باشگاه بایرن مونیخ، دلیل این عقب‌نشینی را، هزینه‌ی ۲۰ میلیونی جذب او می‌دانست؛ زیرا که باشگاه در این پنجره باید حدود ۱۰ میلیون یورو به توماس توخل و ۱۰ الی ۱۱ میلیون یورو هم به برنلی برای جذب مربی خود پرداخت می‌کرد، و پرداخت ۱۵-۲۰ میلیون یورو را برای بازیکنی در سطح او مناسب نمی‌دانست.

اوئدراوگو و خانواده‌اش در این مدت، تمامی پیشنهادات را رد کرده و آماده‌ی این انتقال بودند اما پدر این بازیکن اینطور می‌گوید:«هرگز تعهدی از سوی بایرن به پسر ما وجود نداشت. ما از ماه‌ها پیش از علاقه‌ی بایرن و توانایی مالی آن‌ها آگاه بودیم اما امروز به ما گفتند که نمی‌توانیم این انتقال را نهایی کنیم.»

پس از تغییر موضع بایرن مونیخ اما، لایپزیش سریعا وارد عمل شده و قصد دارد با بند آزادسازی او تا قبل از ۱۵ ژوئن، سریعا رضایت شالکه را جلب کند و ستاره‌ی آن‌ها را به ردبول آرنا اضافه کند.

طبق ادعای اسکای اما، لایپزیش تنها باشگاهی نیست که در پی جذب آسان اوئدراوگوست و چندین باشگاه از لیگ برتر مشتاق به جذب این ستاره‌ی آلمانی هستند. پیش‌بینی می‌شود شالکه او را با اولین پیشنهاد بفروشد.

1428