هافبک برزیلی آتالانتا از لیست گزینه‌های لیورپول حذف شد

هافبک برزیلی آتالانتا از لیست گزینه‌های لیورپول حذف شد

پایگاه خبری فوتبالی- ادرسون در لیست خرید لیورپول جایی ندارد و باشگاه انگلیسی به دنبال گزینه‌های دیگری خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در تابستان سال گذشته توانست یک بازسازی اساسی در خط هافبک خود به وجود بیاورد. آن‌ها پس از جدایی فابینیو، جیمز میلنر و جردن هندرسون، به سراغ خرید گزینه‌های مدنظر یورگن کلوپ رفتند و توانستند چند هافبک جوان و باکیفیت را برای تقویت کمربند خط میانی تیم خود به خدمت بگیرند. آن‌ها با جذب دومنیک سوبوسلای، واتارو اندو، رایان گراونبرخ و الکسیس مک‌آلیسر، یک تحول بنیادین در خط هافبک خود پدید آوردند.

گفته می‌شد که یورگن کلوپ قصد دارد پروژه بازسازی خط هافبک لیورپول را ادامه دهد، اما تصمیم او برای جدایی از جمع قرمزهای مرسی ساید باعث شد تا این پروژه به حالت تعلیق در بیاید. حالا آرنه اسلات، سرمربی هلندی سابق باشگاه فاینورد جانشین یورگن کلوپ شده و مدیران باشگاه طبق نظرات او تصمیم خواهند گرفت.

به نقل از داوید لینچ، نام ادرسون، هافبک برزیلی باشگاه آتالانتا در لیست گزینه‌های آرنه اسلات و مدیران باشگاه به چشم نمی‌خورد. آن‌ها گزینه‌های دیگری را مدنظر دارند. این در حالی است که تا پیش از این گفته می‌شد لیورپول یکی از باشگاه‌های علاقه‌مند به جذب ادرسون برزیلی است.

این هافبک با درخشش در پیراهن آتالانتا در کنار تئون کوپمینرز، توجه تیم‌های زیادی را در سرتاسر اروپا به خود جلب کرد. او در زمستان هم پیشنهاداتی دریافت کرد اما ترجیح داد تا پایان فصل در بین فرشته‌های برگامو بماند. تاتنهام، نیوکاسل و اتلتیکو مادرید از جمله تیم‌هایی هستند که همچنان وضعیت او را زیر نظر دارند.

1428