طرح؛ چهار ستاره‌ای که نسل جدید خط حمله رئال مادرید را می‌سازند

طرح؛ چهار ستاره‌ای که نسل جدید خط حمله رئال مادرید را می‌سازند

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در فصل آینده یک خط حمله آتشین و طوفانی خواهد داشت و باید دید که این خط حمله چه عملکردی را از خودش نشان می دهد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید پس از هفت سال بالاخره توانست کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد. در حقیقت مادریدی ها از سال 2017 به دنبال جذب امباپه بودند و در نهایت در سال 2024 موفق شدند این کار را انجام بدهند و ستاره فرانسوی را جذب کنند.

رئال مادرید بدون داشتن کیلیان امباپه یک بار در سال 2022 و یک بار هم در همین فصلی که گذشت توانست قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود. در حقیقت رئال مادرید با داشتن وینیسیوس جونیور، رودریگو گوئس و جود بلینگام در فصل اخیر، یک خط حمله فوق العاده را داشت که قهرمان چمپیونزلیگ و لالیگا شد.

حالا کیلیان امباپه هم به این خط حمله فوق العاده رئال مادرید اضافه می شود و او می تواند با سرعت بالای خود و توانایی اش در تمام کنندگی، خط حمله مادریدی ها را بیش از پیش مخوف کند.

کیلیان امباپه رویای قهرمان شدن در لیگ قهرمانان اروپا را در سر می پروراند. او هرگز در پاری سن ژرمن نتوانست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و حالا به دنبال این است که در رئال مادرید به این افتخار دست پیدا کند.

1470