تیم آمریکایی به دنبال کنار هم قرار دادن رویس و لواندوفسکی

تیم آمریکایی به دنبال کنار هم قرار دادن رویس و لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم لس آنجلس گلکسی به دنبال این است تا علاوه بر مارکو رویس، رابرت لواندوفسکی را هم از بارسلونا به خدمت بگیرد و به این ترتیب رویس و لواندوفسکی را با هم هم‌تیمی کند.

به گزارش فوتبالی ، دوران حضور مارکو رویس در بروسیا دورتموند به پایان رسیده است و به نظر می رسد که مقصد بعدی او تیم لس آنجلس گلکسی در فوتبال آمریکا است. حالا به نقل از روزنامه آ اس اسپانیا، لس آنجلس گلکسی به جذب مارکو رویس به تنهایی قانع نیست و می خواهد رابرت لواندوفسکی را هم به خدمت بگیرد و در خط حمله خودش این دو بازیکن را در کنار هم قرار بدهد. رویس و لواندوفسکی سال ها پیش در بروسیا دورتموند با هم هم‌تیمی بوده اند و حالا تیم آمریکایی می خواهد دوباره آن ها را در کنار هم قرار بدهد.

البته خوان لاپورتا به طور کلی با فروختن رابرت لواندوفسکی مخالفت است و می خواهد او را نگه دارد. از سوی دیگر هانسی فلیک سرمربی آلمانی بارسلونا اعتقاد ویژه ای به رابرت لواندوفسکی دارد و می خواهد او را در ترکیب خودش داشته باشد. به همین دلیل بعید به نظر می رسد که باشگاه بارسلونا به پیشنهاد لس آنجلس گلکسی برای رابرت لواندوفسکی موافقت کند. شاید این انتقال در سال های بعد رخ بدهد.

1470