پیش‌بینی قنبرزاده از واگذاری تراکتور: زنوزی برمی‌گردد!

پیش‌بینی قنبرزاده از واگذاری تراکتور: زنوزی برمی‌گردد!

پایگاه خبری فوتبالی - نائب رئیس فدراسیون فوتبال توضیحاتی در رابطه با واگذاری باشگاه تراکتور ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، بحث واگذاری تراکتور این روزها یکی از مباحث فوتبال ایران است که باعث شد پیمان یوسفی در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم، آن را مطرح کرده و از منصور قنبرزاده نائب رئیس فدراسیون فوتبال در این زمینه پرسش کند.

قنبرزاده در صحبت های خود مدعی شد که بحث واگذاری دارای تشریفات و مقررات خاصی است که در این بین یوسفی وارد صحبت های قنبرزاده شده و اظهار داشت که این باشگاه هنوز واگذار نشده و تصمیم بر واگذاری گرفته شده است.

قنبرزاده در ادامه به نکته مهمی هم تاکید داشت که انتقال امتیاز لیگ برتری تیم یک استان به استان دیگر ممنوع است تا این موضوع که زنوزی می‌خواهد سهمیه‌ای لیگ برتری خریداری کرده و به شهر مشهد منتقل کند، منتفی شده تلقی گردد و تاجر تبریزی برای این کار باید از رده‌ای جز لیگ برتر این کار را انجام دهد.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه به تمجید از زنوزی بابت انجام هزینه در فوتبال پرداخت و عنوان داشت وی کمی دلسرد شده و پیش بینی او این است که برمی‌گردد و البته قنبرزاده از وی خواهش هم کرد که کما فی السابق پای کار بیاید.

در خلال صحبت های قنبرزاده، پیمان یوسفی مجری برنامه هم گفت که زنوزی دلسرد شده و حوصله‌اش سر رفته ولی آنقدر دلسوخته است که برگردد!

1997