نیکولوف: ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان خواهد شد

نیکولوف: ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- پاسور تیم ملی والیبال بلغارستان گفت: یقین دارم که در سال‌های پیش رو تیم ملی والیبال ایران با این بازیکنان یکی از بهترین تیم‌های جهان خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، سیمون نیکولوف درباره پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های 2024 اظهار داشت: بازی خیلی جذابی بود. یکی از بازی‌های سخت بلغارستان بود، آنهم مقابل تیمی مثل ایران.

پاسور تیم ملی والیبال بلغارستان با بیان اینکه تیم ایران خیلی فیزیکی است، تصریح کرد: تیم ایران همیشه اسپکرهای خوبی دارد. خیلی خوشحالم که در آخر تیم بلغارستان مسابقه را کنترل کرد و به‌عنوان یک تیم، خودمان را مدیریت کردیم.

نیکولوف تأکید کرد: بازیکنان جوان ایران خیلی بااستعداد هستند. آنها از بهترین‌های جهان هستند. بازیکنان تیم جوانان ایران در سال 2023 قهرمان جهان شد‌ه‌اند. در سال 2005 هم به چنین موفقیتی رسیدند و یقین دارم که در سال‌های پیش رو تیم ملی والیبال ایران با این بازیکنان یکی از بهترین تیم‌های جهان خواهد شد.

وی درباره عملکرد تیم بلغارستان در لیگ ملت‌ها گفت: در وهله اول می‌خواهیم مثل یک تیم بازی کنیم، چون همانطور که می‌دانید دیگر نمی‌توانیم به المپیک پاریس صعود کنیم، اما در هر بازی می‌توانیم تلاش خودمان را انجام دهیم تا مثل یک تیم بازی کنیم و در هر امتیاز بهتر شویم. باید برای هر امتیاز بجنگیم تا در بلندمدت بهتر شویم.

۹۰۹۸