مثال ایرانی سرمربی ازبکستان درباره ترکیب تیمش

مثال ایرانی سرمربی ازبکستان درباره ترکیب تیمش

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان درباره ترکیب اصلی تیمش در بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۶ برابر ترکمنستان به ایران اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال ازبکستان شب گذشته در بازی خانگی دور پنجم دیدارهای گروه E انتخابی جام جهانی 2016 با نتیجه 3 بر یک از سد ترکمنستان گذشت.

سرکو کاتانچ، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال ازبکستان در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه میزان قدرت ترکمنستان نمی‌توانست از ترکیب چرخشی برای این بازی استفاده کند، گفت: ترکیب چرخشی در بازی‌های انتخابی جام جهانی مجاز نیست. شما بازی ایران و هنگ‌کنگ را دیدید که بازیکنان کلیدی همانند سردار آزمون و مهدی طارمی که 10 سال است کنار هم بازی می‌کنند، حضور داشتند. می‌بینید که در یک مسابقات طولانی بازیکنان اصلی تیم ملی فوتبال ایران برابر هنگ‌کنگ به میدان رفتند. در فوتبال دنیا بازیکنانی که در نیمه دوم به زمین می‌آیند سهم زیادی در نتیجه دارند. 10 بازیکن برای رفتن به جام جهانی کافی نیست و ما به حداقل 18 بازیکن نیاز داریم.

تیم ملی فوتبال ازبکستان در آخرین بازی‌اش در این مرحله از مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 سه‌شنبه 22 خرداد میهمان ایران است. در جدول رده‌بندی گروه E تیم‌های ملی ایران و ازبکستان با 13 امتیاز اول و دوم هستند. تیم‌های ملی ترکمنستان و هنگ‌کنگ نیز با یک امتیاز رتبه‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند.

۹۰۹۸