فرصت ۲۴ روزه چلسی و نیوکاسل و چند باشگاه دیگر لیگ برتر انگلیس برای رعایت شرایط فیرپلی مالی

فرصت ۲۴ روزه چلسی و نیوکاسل و چند باشگاه دیگر لیگ برتر انگلیس برای رعایت شرایط فیرپلی مالی

پایگاه خبری فوتبالی- چند باشگاه لیگ برتری انگلیس باید تا یک ماه آینده شرایط فیرپلی مالی خود را بهبود ببخشند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل چند باشگاه لیگ برتری انگلیس شامل چلسی، نیوکاسل، لسترسیتی، اورتون، ناتینگهام فارست و همچنین استون ویلا باید تا ۲۴ روز دیگر به مقدار مبلغ تعیین شده از فروش بازیکن برسند تا از قوانین فیرپلی مالی لیگ برتر انگلیس پیروی کنند.

چلسی یکی از این تیم ها خواهد بود که برای بهبود شرایط فیرپلی و فرار از جریمه باید تا پایان ماه ژوئن وضعیت تراز مالی را با فروش بازیکن بهبود ببخشد. با توجه به اینکه بازیکنان آکادمی و پرورش یافته باشگاه از نظر سود و ارزش دفتری ، کمک بیشتری به تراز مالی تیم باشگاه شهر لندن می کنند چلسی میخواهد کانر گلگر ، آرماندو برویا و تروه چالوبا را به فروش برساند. حتی مالکان باشگاه چلسی برای حفظ قوانین فیرپلی مالی ، هتل‌های این تیم را به قیمت ۷۵ میلیون پوند به فروش رساندند تا بدین شکل پول کافی به باشگاه تزریق شود.

نیوکاسل هم به شدت از مشکلات ناشی از فیرپلی مالی رنج می برد و به احتمال بالا فروش برونو گیمارش ستاره خود را بررسی خواهد کرد. باشگاه نیوکاسل پیشنهادی به ارزش ۹۰ میلیون یورو را نیز قبول خواهد کرد زیرا خرید تونالی به این باشگاه ضربه زده و باید تا قبل از روز ۳۰ ام ماه ژوئن فروش بازیکن داشته باشند.

۱۰۰۹