درخشش ستاره پرسپولیس در ازبکستان هم ادامه دارد/ چه گلی زد اورونوف! (ویدیو)

درخشش ستاره پرسپولیس در ازبکستان هم ادامه دارد/ چه گلی زد اورونوف! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر ازبکستانی پرسپولیس امروز گل زیبایی با پیراهن تیم ملی کشورش به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، اغراق نیست اگر بگوییم اوستون اورونوف نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس ایفا کرد. این مهاجم خارجی باکیفیت، از روز اولی که برای تیم اوسمار به میدان رفت، نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و آمده نام خودش را در لیست خارجی‌های باکیفیت فوتبال ایران قرار دهد.

این بازیکن سرعتی و خوش‌استایل، با تکنیک بالای خودش کابوسی برای مدافعان لیگ برتر بود و با گل‌هایی که به ثمر رساند، یک تنه چندین امتیاز را به حساب قرمزها واریز کرد تا استقلالی‌ها حسرت این را بخورند که چرا این فرصت گرانبها را از دست داده و به رقیب اجازه داده‌اند ستاره ازبکی را هایجک کند.

اما جالب است بدانید درخشش اورونوف تنها محدود به تیم باشگاهی نیست و این بازیکن امروز در سطح ملی هم کیفیت خود را به نمایش گذاشت. در یکی از بازی‌های انتخابی جام جهانی که امروز برگزار شد، ازبکستان میزبان ترکمنستان بود و اوستون اورونوف هم در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت.

این بازی تا اواسط نیمه اول با تساوی 1-1 دنبال می‌شد، اما در نزدیکی‌های دقیقه 30، ازبکستان حمله‌ای روی دروازه حریف تدارک دید که در یک صحنه توپ به اورونوف رسید. بازیکن پرسپولیس، یک و دویی هوایی با هم‌تیمی خود انجام داد و وارد هجده قدم شد و سپس با یک ضربه فنی، کات‌دار و تماشایی، دروازه ترکمنستان را باز کرد تا حساب کار 2-1 شود.

گل زیبای اورونوف را در زیر مشاهده کنید.

گل دوم ازبکستان به ترکمنستان

وجود ستاره‌هایی همچون اورونوف و ماشاریپوف در ترکیب ازبکستان، نشان از قدرت بالای این نسل از تیم ملی آن‌ها دارد و قطعا می‌توان گفت ازبک‌ها اکنون رقیبی جدی برای ایران به شمار می‌روند.

در جدول گروه E انتخابی جام جهانی، ایران در حال حاضر با 13 امتیاز در صدر قرار دارد و اگر ازبکستان بازی امروزش را ببرد، با ایران هم‌امتیاز خواهد شد. بدین ترتیب، تعیین صدرنشین گروه E به هفته آخر موکول خواهد شد که ایران در ورزشگاه آزادی میزبان ازبکستان خواهد بود که باتوجه به ستارگان حاضر در دو تیم، به احتمال زیاد دیداری جذاب و تماشایی از آب درخواهد آمد.

7474