قلعه‌نویی: از نتیجه رضایت دارم/ گل دوم هنگ‌کنگ خطا بود

قلعه‌نویی: از نتیجه رضایت دارم/ گل دوم هنگ‌کنگ خطا بود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از عملکرد و کیفیت بازی و همچنین از نتیجه کسب شده در بازی امروز مقابل هنگ‌کنگ رضایت دارم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ گفت: دیداری که در آن شش گل به ثمر برسد، حتما بازی زیبایی است. ما امشب دو حریف داشتیم. یک تیم خوب هنگ‌کنگ و دیگری رطوبت بالای این کشور. هنگ‌کنگ بازی خوبی انجام داد و در کنار آن هوا هم رطوبت بالایی داشت. ما چهار گل زدیم و موقعیت‌های دیگری هم برای گلزنی داشتیم اما در مجموع با توجه به حضور تعدادی بازیکن جوان که به تازگی به تیم ملی اضافه شده‌اند، من هم از عملکرد و کیفیت بازی و هم از نتیجه کسب شده رضایت دارم.

وی با اشاره به گل دومی که هنگ کنگ در این بازی به ثمر رساند گفت: در فیلمی که دیدیم اعتقاد داریم گل دوم هنگ‌کنگ خطا بود. اما در مجموع از میزبانی خوب هنگ‌کنگ تشکر می‌کنم. اعتقاد دارم فوتبال این کشور خیلی پیشرفت کرده و در آینده نزدیک می‌تواند یکی از رقبای سرسخت فوتبال در آسیا باشد.

قلعه‌نویی افزود: فوتبال در آسیا به هم نزدیک شده و نتایج ثبت شده در جام ملت‌های آسیا هم این حرف را ثابت می‌کند. جام ملت‌ها نشان داده هر بازی می‌تواند برای تیم‌های آسیایی دشوار باشد و امروز شرایط آب و هوایی و همچنین شرایط هنگ کنگ کار را مشکل کرده بود.

سرمربی تیم با تبریک به طارمی برای به ثمر رساندن هت تریک در این بازی و در مجموع ۵۰ گل در بازی‌های ملی برای او در ادامه بازی‌های ملی آرزوی موفقیت کرد.

7474