بازیکن باتجربه‌ای که با مسی صحبت کرد اما به اینترمیامی نرفت

بازیکن باتجربه‌ای که با مسی صحبت کرد اما به اینترمیامی نرفت

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی عملکرد خوبی در لیگ آمریکا داشته است  هر چند که این تیم به دنبال تقویت خط دفاعی خود بوده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از گزینه های اینتر میامی برای خرید در پست دفاع میانی، مارکوس روخو مدافع آرژانتینی اسبق منچستریونایتد بود که تایید کرد که با وجود گفتگو با مسی ترجیح داده که به لیگ آمریکا ملحق نشود.

کاپیتان بوکاجونیورز در مصاحبه با رادیو لارد بیان کرد:" لئو با من تماس گرفت. این طور نبود که یک آدم معمولی یا یک واسطه با من صحبت کند. با لئو صحبت کردم و به من گفت که می توانم به اینتر میامی بروم. چنین تماسی برای هر بازیکنی بسیار ارزشمند و با مفهوم است اما من نسبت به ترک بوکا مطمئن نبودم چرا که قراردادم را اخیرا تمدید کرده بودم. تنها کاری که کردم این بود که با ریکلمه، سرمربی تیم صحبت کردم و در مورد این پیشنهاد با او صحبت کردم و گفتم که اگر به من نیاز دارد، می مانم. خودم هم به جدایی مطمئن نبودم و اگر او هم می گفت بمانم، صد در صد در بوکا می ماندم و همین اتفاق رخ داد."

این مدافع باتجربه و 34 ساله در ادامه گفت:"  در نهایت در بوکا ماندنی شدم و سعی می کنم که بهتر شوم و به سطح خودم برگردم. بازی در بوکا را دوست دارم و از حضور در این جا لذت می برم. باید بهتر شوم و به تلاش ادامه می دهم." 

اینتر میامی پس از ناکامی در خرید روخو به سراغ نیکولاس فریره رفت که این بازیکن با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شد و به همین خاطر صورتی پوشان به دنبال خریدی جدید در پست دفاع میانی هستند چرا که دیگر مدافع این تیم یعنی سرهی کریفستوف نیز با مصدومیت مواجه شده است. 

4125