دستپخت شجاع، آریا و نیازمند برای هنگ‌کنگ گل داشت!

دستپخت شجاع، آریا و نیازمند برای هنگ‌کنگ گل داشت!

پایگاه خبری فوتبالی - هنگ‌کنگ بلافاصله پس از دریافت گل از ایران توانست بازی را به تساوی بکشاند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران در بازی برگشت خود در چارچوب مقدماتی انتخابی جام جهانی در کشور هنگ کنگ به مصاف این تیم رفته و در حالی که توانسته بود با گل دقیقه ۱۲ مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی از میزبان خود پیش بیفتد، خیلی زود و در دقیقه ۱۴ دروازه خود را باز شده دید تا خیلی سریع دوباره کار به تساوی بینجامد.

اما گل تیم هنگ کنگ روی اشتباه عناصر دفاعی جوان و باتجربه تیم ملی و البته اشتباه پیام نیازمند به ثمر رسید. لحظه‌ای که بازیکن هنگ کنگ فرار سریعی از ناحیه راست دفاعی تیم ملی داشت و با گذر از آریا یوسفی که اولین بازی ملی خود را تجربه می‌کند، پاس در عرضی برای هم‌تیمی خود فرستاد که در این لحظه هم شجاع خلیل‌زاده یارگیری مناسبی نداشت.

باتوجه به یارگیری نامناسب خلیل‌زاده، مهاجم هنگ کنگ به راحتی ضربه خود را روانه دروازه یوزهای ایرانی کرد و این‌بار نوبت پیام نیازمند بود تا با اشتباهی دیگر، سلسله اشتباهات بازیکنان تیم ملی را تکمیل کند و مهاجم حریف با لایی زدن به دروازه‌بان ایران توپ را تبدیل به گل کند.

خط دفاعی و دروازه تیم ملی این بازی آرایش متقاوتی نسبت به قبل دارد. پیام نیازمند، آریا یوسفی، محمدامین حزباوی و ابوالفضل جلالی بازیکنانی هستند که به ترکیب ابتدایی رسیده‌اند و فقط شجاع خلیل زاده مدافعی است که از قبل در ترکیب قلعه نویی مانده است.

1997