واکنش وینگر جوان ماینتس به انتقال به بایرن مونیخ

واکنش وینگر جوان ماینتس به انتقال به بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- برایان گرودا، وینگر ۲۰ ساله باشگاه ماینتس آلمان، که اکنون در آماده‌سازی پیش از یورو به سر می‌برد، بیش از هر لحظه دیگری به پیوستن به بایرن مونیخ نزدیک شده است.

این ستاره‌ی جوان باشگاه ماینتس در فصل ۲۰۲۳/۲۰۲۴ در ۲۹ بازی با لباس ماینتس توانست عملکرد چشم‌گیری از خود نشان دهد و علاوه بر توجه چند باشگاه آلمانی، مورد لطف یولیان ناگلزمن، سرمربی تیم ملی آلمان هم قرار گیرد تا این بازیکن برای اولین بار به تیم ملی کشورش دعوت شود و رویای خود را زندگی کند.

طبق گفته‌ی فابریزیو رومانو اما این وینگر ۲۰ ساله، در اولین تمرین برای دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی آلمان دچار مصدومیت شد تا حضور او در یورو در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

علی‌رغم تمام این مشکلات اما، چیزی از علاقه‌ای که بایرن به او نشان داده بود کم نشده و مکس ابرل برای جذب او بسیار جدی است. به همین دلیل گرودا درباره این که آیا بایرن مونیخ را به عنوان مقصد احتمالی خود می‌بیند اینطور پاسخ می‌دهد:«مطمئنا این انتقال رویای کودکی من است و هر فوتبالیستی در کودکی آرزوی بازی با پیراهن بایرن را در سر دارد. اکنون تمرکز من روی تیم ملی است و مدیر برنامه‌هایم همه چیز را مرتب می‌کند. در سن من، بسیار مهم است که مداوم بازی کنید و نیمکت‌نشینی حتی در بهترین تیم، کمک خاصی به رشدتان نخواهد کرد.» او همچنین اسطوره بایرن مونیخ را در کنار لیونل مسی، بهترین الگوهای کودکی‌اش می‌داند:«روبن و مسی الگوهای من هستند.»

گرودا آرین روبن را اینگونه ستایش می‌کند:«من بسیاری از بازی‌های بوندسلیگا و بایرن را دیدم. روبن به داخل محوطه حریف هجوم می‌برد و از آن‌جا با پای چپش توپ را به تور دروازه می‌چسباند. من عاشق سبک‌ بازی خاص او بودم و او را ستایش می‌کنم.»

1428