نامه تراکتور به خیبر برخلاف ادعای واگذاری! (عکس)

نامه تراکتور به خیبر برخلاف ادعای واگذاری! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه تراکتور صعود خیبر خرم‌آباد به لیگ برتر را تبریک گفت.

به گزارش فوتبالی، در ظاهر، این تبریک نباید مورد خاصی باشد اما وقتی بدانیم تراکتور توسط مالکش به هیات فوتبال آذربایجان شرقی واگذار شده، ماجرا فرق می‌کند.

در بخشی از متن تبریک نامه رسمی باشگاه تراکتور که به امضای هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره امضا شده، چنین آمده است: «بی‌شک حضور یک باشگاه دیگر از بخش خصوصی در فوتبال کشور امر مبارکی است و امیدوار است برای تحقق آرمانها و ایجاد اتحادیه باشگاه های خصوصی همکاری خوبی در آینده داشته باشیم.»

 این تبریک در حالی منتشر شده که هوشنگ نصیرزاده در مصاحبه‌های اخیرش، مدعی بود تصمیم زنوزی برای واگذاری همچنان پا بر جا و جدی است و این باشگاه به هیات فوتبال سپرده شده تا واگذار شود و فعالیتهای این تیم پس از اتمام لیگ برتر معلق شده است.

با این وجود انتشار نامه تبریک تراکتور به خیبر با جملاتی که به آن اشاره کردیم، این ذهنیت را به وجود آورده که قرار نیست باشگاه تراکتور واگذار شود.

حالا باید منتظر ماند و دید که نهایتا مالک ثروتمند باشگاه تراکتور چه تصمیمی درباره این باشگاه خواهد گرفت و آیا بازیکنان این تیم می‌توانند او را از تصمیمش مبنی بر واگذاری، منصرف کنند یا نه.

1997