رسمی؛ تاریخ اعلام نامزدهای نهایی توپ طلا مشخص شد

رسمی؛ تاریخ اعلام نامزدهای نهایی توپ طلا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- مجله فرانس فوتبال تاریخ‌های اعلام نامزدهای جایزه توپ طلا و تاریخ برگزاری مراسم اهدای جوایز را به صورت رسمی اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از جوایز مهم در دنیای فوتبال، توپ طلا است. حالا با اعلام مجله فرانس فوتبال که هر ساله این جایزه را اهدا می‌کند، در تاریخ 4 سپتامبر، معادل با 14 شهریور نامزدهای نهایی این جایزه اعلام خواهند شد. همچنین در تاریخ 28 اکتبر، معادل 7 آبان ماه مراسم رسمی برگزار می‌شود و بهترین‌ها در هر بخش معرفی و جایزه خود را دریافت می‌کنند.

نکته جالب این است که رسانه‌ها سه بازیکن رئال مادرید را کاندیدای اصلی دریافت جوایز توپ طلا و د بست می‌دانند. جود بلینگهام در نیم‌فصل نخست ستاره بلامنازع رئال مادرید بود و با تاثیرگذاری‌های خود بر روی گل‌های کهکشانی‌ها امتیازات زیادی برای این تیم جمع کرد. او در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا عنوان قهرمانی را به دست آورد. ستاره انگلیسی رئال مادرید این شانس را دارد تا با درخشش در رقابت‌های یورو 2024 از دو رقیب خودش پیشی بگیرد و به‌عنوان بهترین بازیکن سال معرفی شود.

کیلیان امباپه، ستاره جدید‌الورود باشگاه رئال مادرید دیگر نامزد اصلی دریافت جوایز فردی امسال است. این فوق ستاره فرانسوی در پیراهن پاری سن ژرمن عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. او به همراه باشگاه فرانسوی دو جام داخلی، یعنی لیگ 1 و جام حذفی را به دست آورد اما در لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند و در مرحله نیمه نهایی از مسابقات کنار رفت.

وینیسیوس جونیور با درخشش در لیگ قهرمانان اروپا در حال حاضر بیشترین شانس را برای کسب این جایزه دارد. او اگر در رقابت‌های کوپا آمریکا نیز خوش بدرخشد بیش از پیش نامش را بر سر زبان‌ها می‌اندازد.

1428