قهرمان شدن؛ عادتی که سیدجلال در پرسپولیس ترک نمی‌کند

قهرمان شدن؛ عادتی که سیدجلال در پرسپولیس ترک نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- با قهرمانی در لیگ بیست و سوم سیدجلال حسینی موفق شد به چهارمین قهرمانی خود در قامت مربی پرسپولیس دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، سیدجلال حسینی که با کسب 9 قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر پرافتخارترین بازیکن تاریخ این مسابقات محسوب می‌شود و هیچ بازیکنی از این حیث نتوانسته حتی به او نزدیک شود حالا در قامت مربی هم روزهای خوشی را در تیم محبوبش پشت سر می‌گذارد و نوید این را به هواداران پرسپولیس می‌دهد که در سال‌های آتی به یک سرمربی کاربلد بر روی نیمکت قرمزها بدل شود.

حسینی که در رده ملی هم به دستاوردهای زیادی رسید و حتی طعم بازی در جام جهانی را چشید به عنوان بازیکن در پرسپولیس 10 مرتبه قهرمان شد و به عبارتی در قامت کاپیتان این تیم 10 جام را بالای سر خود برد و حالا وضعیتی مشابه را به عنوان مربی در جمع قرمزها تجربه می‌کند! سیدجلال سال گذشته به همراه پرسپولیس به سه‌گانه داخلی دست پیدا کرد و امسال هم فاتح مسابقات لیگ برتر شد تا شمار جام‌هایش در قامت مربی قرمزها به عدد 4 برسد. عددی که به احتمال زیاد در سال‌های پیش روی بیشتر می‌شود.

سیدجلال حسینی در پرسپولیس به دو نایب قهرمانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم رسیده و امیدوار است بتواند روزی چه در قامت مربی و چه در قامت سرمربی به قهرمانی در این تورنمنت که رویای میلیون‌ها پرسپولیسی است برسد.

9098