پیروز علیه بهانه‌گیری‌ها؛ استقلال و سپاهان، نساجی و ملوان را می‌برد پرسپولیس جام نمی‌گرفت!

پیروز علیه بهانه‌گیری‌ها؛ استقلال و سپاهان، نساجی و ملوان را می‌برد پرسپولیس جام نمی‌گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی- پیروز قربانی نسبت به استفاده از جمله «نمی‌گذارند قهرمان شویم» واکنش جالبی داشت.

به گزارش فوتبالی، پیروز قربانی که در قامت بازیکن استقلال 5 قهرمانی را در کارنامه دارد و یکی از بازیکنان پرافتخار و با سابقه این باشگاه محسوب می‌شود یک بار دیگر در کنفرانس‌های خبری خود غوغایی را برپا کرد و با همان لحن و استایل همیشگی خود نسبت به مسائل داغ فوتبال ایران واکنش نشان داد.

قربانی 46 ساله که هدایت نفت و گاز و گچساران را برعهده دارد و با توجه به بضاعتی که در این تیم داشته نتایج خوبی کسب کرده نسبت به جمله " نمی‌گذارند قهرمان شویم!" که در سال‌های اخیر حسابی در فوتبال ایران مُد شده است واکنش جالبی نشان داد. او در این باره گفت: " استفاده از این جمله و همچنین هجمه وارد کردن به داور به خاطر اشتباهاتی که داشته است در فوتبال ایران به یک دست‌آویز بدل شده تا بازیکنان و اعضای تیم‌های مختلف با قایم شدن پشت این حرف‌ها از عملکرد خود دفاع کنند. اگر در سال گذشته سپاهان، ملوان را شکست می‌داد و همین امسال استقلال مقابل نساجی به برتری دست پیدا می‌کرد پرسپولیس قهرمان نمی‌شد و جامی نمی‌گرفت."

این صحبت‌ها درحالی مطرح شده است که پرسپولیس موفق به تکرار قهرمانی خود در لیگ برتر شد و با خواباندن مچ استقلال در رقابت مهیجی که با این تیم از هفته‌ها پیش در بالای جدول داشت به هفتمین قهرمانی خود در 8 سال اخیر در لیگ برتر دست پیدا کرد.

قهرمانی پرسپولیس وضعیت نیمکت استقلال را به مانند سال‌های اخیر به حاشیه برد و هنوز مشخص نیست نکونام با وجود داشتن قرارداد سه ساله فصل آینده هدایت آبی‌پوشان را برعهده دارد یا خیر.

9098