سنگربان افسانه‌ای آلمان به کاپیتان بایرن مونیخ هشدار داد

سنگربان افسانه‌ای آلمان به کاپیتان بایرن مونیخ هشدار داد

پایگاه خبری فوتبالی- اولیور کان، دروازه‌بان افسانه‌ای بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، درباره وضعیت نویر به او هشدارهایی می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، هنگامی که مانوئل نویر در تعطیلات پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حین بازی اسکی، دچار مصدومیت شد، این نگرانی وجود داشت که دوران حرفه‌ای این دروازه‌بان پایان یابد. با این حال، نویر نه تنها توانست سریع‌تر از آنچه پیش‌بینی می‌شد به میادین بازگردد، بلکه پس از بازگشت به یکی از ارکان اصلی ترکیب باواریایی‌ها هم تبدیل شد و جایگاه ثابت خود را پس گرفت.

علی‌رغم عملکرد خوب نویر در فصل جاری، در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، روی شوت وینی جونیور مرتکب اشتباهی مرگبار شد و خوزلو قدر آن موقعیت را دانست و بازی را به تساوی کشاند تا امید صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان، بار دیگر توسط این باشگاه اسپانیایی کم‌رنگ شود.

پس از سوت پایان آن بازی، اولیور کان در گفت‌وگو با نشریه بیلد خطاب به مانوئل نویر این‌چنین گفت:«در این سن دیگر نمی‌توان ۵۰-۶۰ بازی در بالاترین سطح انجام داد. اواخر دوران من در بایرن هم همین وضعیت را تجربه کردم. به رنتینگ (گلر دوم آن زمان بایرن مونیخ) هر از چند گاهی بازی می‌رسید تا من فرصتی برای ریکاوری داشته باشم و تمرکزم را برای آماده‌شدن در نقاط حساس فصل معطوف کنم. بعضی اوقات باید در زمان مناسب خداحافظی کنید یا به ‌گونه‌ای زمان‌بندی کنید و فصل را به گونه‌ای مدیریت کنید که بتوانید همواره عملکرد خوبی از خود نشان دهید.»

با توجه به اینکه دنیل پرتز، قرار است در فصل آینده در آلیانز آرنا، گزینه‌ جانشین نویر باشد، این بازیکن ۳۸ ساله می تواند به هشدار اولی کان گوش دهد و به بازیکن ۲۳ ساله زمان بازی بدهد و از این فرصت برای استراحت خود استفاده کند. 

1428