جنگ داغ صعود؛ بلیت لیگ برتر به شیراز می‌رسد یا اردکان؟

جنگ داغ صعود؛ بلیت لیگ برتر به شیراز می‌رسد یا اردکان؟

پایگاه خبری فوتبالی - نتایج بازیهای دیشب لیگ آزادگان باز هم جدول این مسابقات را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش فوتبالی، خیبر دیشب صعودش به لیگ برتر را قطعی کرد ولی این اتفاق تنها موضوع مهم بازیهای دیشب نبود چرا که جدول مسابقات دوباره دستخوش تغییر شد و جایگاه دومی دوباره به فجر شهید سپاسی شیراز رسید.

در دیدارهای دیشب فجر توانست در شیراز با سه گل از سد میهمانش مس سونگون بگذرد ولی چادرملو در بوشهر برابر شاهین بندر عامری با تساوی بدون گل متوقف شد تا هر دو تیم فجر و چادرملو ۷۰ امتیازی شوند و تیم شیرازی با تفاضل گل بهتر به رتبه دوم جدول رده بندی لیگ یک صعود کرد و این در حالی است که شاگردان مهدی رجب‌زاده هفته گذشته با باخت سه بر صفر مقابل چادرملو جایگاه دومی را به این تیم داده بودند.

همین موضوع باعث خواهد شد تا دیدارهای هفته پایانی لیگ آزادگان، حساسیت زیادی داشته باشد و نکته جالب اینکه تفاوت تفاضل گل دو تیم ۵ گل است.

در هفته پایانی لیگ یک، فجر سپاسی در بوشهر میهمان پارس جنوبی جم میانه جدولی است ولی بازی چادرملو با وجود میزبانی سخت‌تر است و این تیم باید در یزد به مصاف دریا بابل برود؛ تیمی که برای فرار از سقوط به لیگ دو می‌جنگد.

با مسجل شدن سقوط شاهین بندر عامری و خوشه طلایی به لیگ دو، یکی از سه تیم داماش گیلان، دریا بابل و شهرداری آستارا هم باید راهی لیگ دو شوند که شاید بازی دریا با یک تیم مدعی صعود، سخت‌ترین بازی بین این سه تیم باشد.

باید منتظر ماند و دید بلیت حضور در لیگ برتر در نهایت به اردکان خواهد رسید یا شیراز و آیا فجر خواهد توانست برتری خود در جدول را حفظ کرده و به لیگ برتر صعود کند یا نه.

1997