شرط تارتار برای ادامه همکاری با ملوان

شرط تارتار برای ادامه همکاری با ملوان

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی ملوان در مصاحبه ای، درباره شرایطش برای ادامه همکاری با این تیم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، ملوان بندرانزلی در پایان لیگ بیست و سوم در جایگاه ششم جدول ایستاد تا بهترین عملکرد خود در تاریخ لیگ برتر را ثبت کرده باشد. 

مهدی تارتار که فصل بسیار خوبی را در انزلی سپری کرد، در پایان قراردادش با این تیم، متنی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که از آن می‌شد پایان همکاری او با ملوان را برداشت کرد. مربی‌ای که در انزلی، چهره محبوبی محسوب می‌شود و طبیعی است که هواداران ملوان دوست نداشته باشند کسی به جز او را روی نیمکت تیم محبوشان در فصل آینده ببینند.

در شرایطی که هنوز تکلیف ادامه همکاری تارتار با ملوان مشخص نیست، او در بخشی از مصاحبه‌اش با خبرگزاری فارس، به این باشگاه برای ادامه همکاری چراغ سبز نشان داده و گفته است: " واقعا دوست دارم در ملوان بمانم شخصیت این تیم شکل گرفته و با توجه به قانون جدید نظام وظیفه و سربازی می توان این تیم را تقویت کرد ولی باید از نظر بودجه و امکانات هم شرایط مناسبی پیدا کند تا بتواند برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کند."

به نظر می‌رسد خواسته اصلی تارتار، حل مشکلات مالی ملوان باشد به خصوص آنکه او در بخش دیگری از صحبتهایش، به مشکلات این تیم اشاره کرده است:" . بودجه بازیکنان و مربیان ملوان در فصلی که گذشت 125 میلیارد تومان بود اما فقط حدود 65 درصد این رقم پرداخت شد و در واقع ملوان تیمی با بودجه 80 میلیارد تومانی شد. با این بودجه و امکانات ملوان در لیگ برتر بیست و سوم شاهکار کرد و بالاتر از خیلی از تیم های پرامکانات دیگر در جدول لیگ ایستاد."

7899