عکس؛ گواردیولا و حضور در فینال NBA

عکس؛ گواردیولا و حضور در فینال NBA

پایگاه خبری فوتبالی - فینال لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا یا همان NBA قرار است که در هفت بازی میان بوستون سلتیکس و دالاس ماوریکس برگزار شود و باید دید که در نهایت کدام یک از این دو غول بسکتبال آمریکا موفق می شود فاتح رقابت های NBA شود.

به گزارش فوتبالی ، پپ گواردیول سرمربی حال حاضر منچسترسیتی، مهمان ویژه فینال رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا است. او یک روز پیش از برگزاری اولین بازی فینال که در ورزشگاه تی دی گاردن برگزار می شود، به آن جا رفته است. این ورزشگاه زمین خانگی تیم بوستون سلتیکس است و دو بازی اول فینال در این ورزشگاه برگزار می شوند.

پپ گواردیولا دیداری هم با سرمربی تیم بوستون سلتیکس یعنی مازولا داشته است. مازولا خودش از هواداران فوتبال است و به سبکی که پپ گواردیولا در منچستر سیتی دارد، علاقه مند است. او قبلا با پپ گواردیولا در آکادمی منچستر سیتی دیدار کرده بود و حالا پپ گواردیولا برای دیدنش به آمریکا رفته است.

به این ترتیب جو مازولا سرمربی بوستون سلتیکس قبل از فینال NBA مقابل دالاس ماوریکس دیداری با پپ گواردیولا داشته است و باید دید که می تواند فاتح رقابت های بسکتبال حرفه ای آمریکا شود یا خیر.

1471