عکس؛ کیک ویژه‌ای که در اردوی کرواسی برای مودریچ آماده شده بود

عکس؛ کیک ویژه‌ای که در اردوی کرواسی برای مودریچ آماده شده بود

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ در حال حاضر در اردوی تیم ملی کرواسی حضور دارد و خودش را برای رقابت های یورو 2024 آماده می کند و با توجه به این که 38 سال سن دارد، به نظر می رسد که آخرین تورنمنت ملی خود را پیش رو داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، لوکا مودریچ به همراه رئال مادرید موفق شد یک بار دیگر قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود. او به طور کلی در جمع مادریدی ها تا حالا شش بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است و از این لحاظ رکورد دار است.

در اردوی تیم ملی کرواسی به مناسبت قهرمانی لوکا مودریچ در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، یک کیک ویژه برای او آماده شده بود و مودریچ روی این کیک برش زد و به این ترتیب یک جشن مختصر برای قهرمانی لوکا مودریچ بر پا شد.

مودریچ قرار است که یک فصل دیگر هم در رئال مادرید بماند. او تبدیل به یک نماد برای طولانی بودن دوران حرفه ای شده است. در حقیقت لوکا مودریچ در 38 سالگی هنوز هم در سطح اول فوتبال دنیا حضور دارد و به لیگ های دیگر که برخی از ستاره ها برای بازنشستگی می روند، نرفته است.

فلورنتینو پرز به طور معمول وقتی که یک ستاره سنش بالا می رود دیگر با او تمدید نمی کند اما حالا پرز هم تصمیم دارد که لوکا مودریچ را برای یک فصل دیگر نگه دارد.

1471