دلا فوئنته کدام بازیکنان را برای یورو 2024 کنار می‌گذارد؟

دلا فوئنته کدام بازیکنان را برای یورو 2024 کنار می‌گذارد؟

پایگاه خبری فوتبالی- دلا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا باید نام سه بازیکن را از لیست تیم ملی اسپانیا کنار بگذارد تا لیست نهایی برای یورو 2024 مشخص شود.

به گزارش فوتبالی، تنها چند روز تا آغاز رقابت‌های جام ملت‌های اروپا 2024 باقی مانده و تمام تیم‌ها در حال آماده‌سازی برای این رقابت‌ها هستند. حالا سرمربیان تیم‌ها بایستی لیست نهایی خود را مشخص کنند که شامل 23 بازیکن است، یعنی هر تیم باید نام 3 بازیکن را از لیست خارج کند.

تیم ملی اسپانیا نیز یکی از تیم‌های مدعی برای یورو 2024 است. رکورددار قهرمانی در این رقابت‌ها در کنار آلمان، می‌خواهد دوباره بر قله فوتبال قاره سبز بایستد. آن‌ها سال گذشته در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا عنوان قهرمانی را به دست آوردند و حالا هواداران لاورخا امید دارند تا دلا فوئنته و شاگردانش در رقابت‌های یورو نیز عنوان قهرمانی را به دست بیاورند. تیم ملی اسپانیا در گروه دوم قرار دارد و با تیم‌های آلبانی، ایتالیا و کرواسی هم‌گروه است.

دلا فوئنته پنج بازیکن را برای حذف از لیست تیم ملی انتخاب کرده است. او می‌خواهد سه بازیکن حذف‌شده از اردوی تیم ملی را از میان این پنج نفر انتخاب کند. به گزارش نشریه اسپانیایی آ اس، ویویان، پائو کوبارسی، آیوزه پرز، الکس گارسیا و الکس بائنا سه بازیکن باید رقابت‌های یورو را از خانه تماشا کنند.

پیش‌بینی می‌شود که آیوزه پرز و ویویان کنار گذاشته شوند. از میان کوبارسی، گارسیا و بائنا هم احتمال دارد کوبارسی حذف شود، چون این بازیکن در لیست تیم امید اسپانیا برای رقابت‌های المپیک هم حضور دارد. 

1428