پیام رونالدو برای امباپه، رکورد شکست

پیام رونالدو برای امباپه، رکورد شکست

پایگاه خبری فوتبالی - کامنت رونالدو برای امباپه پس از انتقال ستاره فرانسوی به رئال مادرید، رکورد لایک تاریخ اینستاگرام را شکست.

به گزارش فوتبالی، کامنت رونالدو برای امباپه بیش از 4.5 میلیون لایک دریافت کرده است و به رکورد دار لایک یک کامنت در تاریخ شبکه اجتماعی اینستاگرام تبدیل شد. رونالدو در پیام خود خطاب به امباپه نوشته بود:" حالا نوبت من است که نگاه کنم. برای دیدن این که برنابئو را نورانی می کنی، هیجان دارم. هالا مادرید." 

رونالدو پیش از این گفته بود که او به دنبال رکوردها نیست بلکه رکوردها او را تعقیب می کنند و به نظر می رسد که حق با این ستاره باشد. تا پیش از این رکورد بیشترین لایک متعلق به جوانی به نام "رید هرینگتون" بود که کامنت او 3.7 میلیون لایک گرفته بود. 

البته رکورد بیشترین لایک برای یک پست اینستاگرامی مربوط به لیونل مسی است که پیام ستاره آرژانتینی پس از قهرمانی جام جهانی 75.5 میلیون لایک دریافت کرد و  رکورد لایک صفحه تخم مرغ معروف با 60.1 میلیون لایک را شکست. 

کیلیان امباپه با قراردادی پنج ساله به رئال مادرید پیوست و امید زیادی دارد تا بتواند در رئال مادرید گلهای زیادی را به ثبت برساند و به رکورد 450 گل رونالدو به عنوان بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید نزدیک شود.

4125