کشتی آزاد رنکینگ جهانی| شکست مومنی و عموزاد، صعود بابالو و خسروی به نیمه‌نهایی

کشتی آزاد رنکینگ جهانی| شکست مومنی و عموزاد، صعود بابالو و خسروی به نیمه‌نهایی

پایگاه خبری فوتبالی- ۲ آزادکار کشورمان در مسابقات رنکینگ جهانی بوداپست راهی نیمه‌نهایی شدند.

به گزارش فوتبالی، مسابقات کشتی آزاد رنکینگ جهانی از امروز در بوداپست مجارستان آغاز شد.

نتایج ملی‌پوشان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، علی مؤمنی در دور نخست به مصاف غلام جان عبداله یف از ازبکستان رفت که با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد. 

در وزن 61 کیلوگرم شهداد خسروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر نیلز لوترت از سوئیس را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف آرسن هاراتونیان دارنده مدال برنز جهان و قهرمان اروپا از ارمنستان می ورد.

در وزن 65 کیلوگرم که مسابقات آن با حضور 7 کشتی گیر و در دو گروه به صورت دوره ای برگزار می شود، عباس ابراهیم زاده به مصاف گئورگی زیلاگی از مجارستان رفت که 12 بر صفر پیروز شد.

در وزن 70 کیلوگرم که 8 نفر در آن حضور دارند، محمدعلی عموزاد در دور اول با آکاکی کمرتلیدزه از گرجستان مبارزه کرد که با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

در وزن 79 کیلوگرم که با حضور 6 کشتی گیر و در 2 گروه به صورت دوره ای برگزار می شود، عادل پناهیان با میهایل گئورگیف از بغارستان رودرو شد که حریفش را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد. 

در وزن 97 کیلوگرم که  10 نفر شرکت کننده دارد، ابوالفضل بابالو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ریچارد وگ از مجارستان سرشاخ شد که با نتیجه 8 بر صفر پیروز و راهی نیمه‌نهایی شد.

۹۰۹۸