دستمزد مورینیو در باشگاه ترکیه‌ای چقدر است؟

دستمزد مورینیو در باشگاه ترکیه‌ای چقدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی، به عنوان سرمربی جدید تیم فنرباغچه ترکیه انتخاب شده است و باید دید که اوضاع برای او در این باشگاه به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، مورینیو پس از برکناری از آ اس رم، چند ماهی بیکار بود و در نهایت تصمیم گرفت که به پیشنهاد فنرباغچه پاسخ مثبت بدهد و برای ادامه دوران مربیگری خود به فوتبال ترکیه برود.

هنگامی که ژوزه مورینیو به فنرباغچه پیوست برخی از رسانه ها مدعی شدند که دستمزد او در این باشگاه ترکیه ای سالانه 12 میلیون یورو خواهد بود. مورینیو قراردادی دو ساله با فنرباغچه بسته است و طبق این ادعا دستمزد او در این دو سال 24 میلیون یورو می شد.

حالا باشگاه فنرباغچه به طور رسمی اعلام کرده است که قرارداد ژوزه مورینیو با این باشگاه، 21 میلیون یورو به ازای دو سال است. به این ترتیب این مبلغ کمتر از مبلغی است که در برخی از رسانه ها اعلام شده بود.

در نهایت مورینیو حالا می خواهد حضور در لیگ ترکیه را هم تجربه کند. او دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است و سابقه فتح لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا را هم در کارنامه خود دارد و باید دید که عملکردش در فنرباغچه به چه شکل خواهد بود.

1471