بازیکنی که هانسی فلیک به او در پست مورد علاقه‌اش بازی می‌دهد

بازیکنی که هانسی فلیک به او در پست مورد علاقه‌اش بازی می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - ژول کنده مدافع فرانسوی بارسلونا در دورانی که ژاوی هرناندز هدایت آبی و اناری پوشان را بر عهده داشت، در پست مدافع راست بیشتر اوقات به کار گرفته می شد؛ پستی که خودش دوست نداشت در آن بازی کند اما به اجبار در آن قرار می گرفت.

به گزارش فوتبالی ، حالا هانسی فلیک سرمربی بارسلونا است و شرایط برای آبی و اناری پوشان تغییر کرده است. فلیک قصد دارد که ژول کنده را در پست مدافع وسط بازی بدهد و به این ترتیب او را در پستی که خودش دوست دارد قرار بدهد.

به نقل از موندو دپورتیوو، ژاوی هرناندز بیشتر اوقات از رونالد آرائوخو به همراه کریستنسن در پست مدافع وسط استفاده می کرد و ژول کنده را در پست مدافع راست قرار می داد اما هانسی فلیک قصد دارد که ژول کنده را در پست مدافع وسط قرار بدهد. کنده پیش از پیوستن به بارسلونا در سویا بازی می کرد و در این تیم یک مدافع وسط بود. حتی کنده در تیم ملی فرانسه هم بیشتر اوقات در پست مدافع وسط بازی می کند.

در هر صورت هواداران بارسلونا منتظر هستند تا فصل جدید و دوران هانس دیتر فلیک در بارسلونا شروع شود و باید دید که این سرمربی آلمانی چه طرح و برنامه هایی را در بارسلونا پیاده خواهد کرد.

1471