دو بازیکن لیورپول حذف شده های جدید لیست تیم ملی انگلیس

دو بازیکن لیورپول حذف شده های جدید لیست تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک باشگاه تاتنهام پس از خط خوردن از تیم ملی فوتبال انگلیس اردوی این تیم را ترک کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل پس از جیمز مدیسون هافبک هجومی باشگاه تاتنهام که از از لیست نهایی یورو ۲۰۲۴ اردوی تیم ملی انگلیس کنار گذاشته شد دو بازیکن جوان لیورپول هم از لیست خط خوردند و اردو را ترک کردند! به نقل از نشریه انگلیسی، جیمز مدیسون اولین بازیکنی بود که روز گذشته توسط گرت ساوتگیت از فهرست تیم ملی انگلیس برای حضور در یورو ۲۰۲۴ کنار گذاشته شد و در یورو حضور نخواهد داشت‌. ستاره تاتنهام پس از مطلع شدن از این موضوع، شب گذشته اردوی سه‌ شیر‌ ها را ترک کرد.

فهرست نهایی تیم ملی انگلیس که شامل ۲۶ بازیکن می‌شود به زودی اعلام می‌شود و ساوتگیت باید نام ۵ نفر دیگر را هم خط بزند. به نظر می رسد رقابت سخت در خط میانی و حمله سه شیرها کار گرت ساوتگیت را برای انتخاب نهایی ترکیب این تیم سخت کرده و قطعا ستاره های دیگری هم از لیست نهایی حذف خواهند شد.

در این بین امروز هم اعلام شد که کورتیس جونز و جارل کوانسا، دو بازیکن جوان باشگاه لیورپول هم با نظر گرت ساوتگیت از لیست اولیه انگلیس برای یورو ۲۰۲۴ خط خوردند و به این ترتیب تاکنون سه بازیکن از فهرست ۲۶ نفره حذف شدند و باید سه بازیکن دیگر هم کنار گذاشته شوند.

۱۰۰۹