گزارش روز؛ مغانلو اینگونه آقای گل لیگ برتر شد

گزارش روز؛ مغانلو اینگونه آقای گل لیگ برتر شد

 پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم ملی‌پوش سپاهان، سومین بازیکنی است که در تاریخ لیگ برتر، موفق به دفاع از عنوان آقای گلی‌اش شده است.

به گزارش فوتبالی، در تاریخ لیگ برتر،  تنها سه بازیکن توانسته‌اند از عنوان آقای گلی خود دفاع کنند. غلامرضا عنایتی در لیگهای چهارم و پنجم با پیراهن استقلال، مهدی طارمی در لیگهای پانزدهم و شانزدهم با پیراهن پرسپولیس و شهریار مغانلو در لیگ های بیست و دوم و بیست و سوم با پیراهن سپاهان. 

مغانلو در 27 بازی و در 2065 دقیقه موفق به ثبت 16 گل شد تا به طور میانگین در هر 129 دقیقه، یکبار دروازه حریفان تیمش را باز کرده باشد.  

او در مقابل هوادار، گل گهر سیرجان، ذوب آهن و ملوان، از روی نقطه پنالتی زد تا یک چهارم گلهایش، با ضربات پنالتی به دست آمده باشد. 12 گل دیگر او، همه از داخل محوطه جریمه وارد دروازه حریفان سپاهان شده و آقای گل لیگ، خارج از محوطه جریمه، موفق به گلزنی نشد 

مغانلو در این فصل، 13 گل با پای چپ، 2 گل با پای راست و تنها یک گل با ضربه سر زده است. همچنین 7 گل او در بازیهای خانگی زده شده و 9 گل دیگر در بازیهای خارج از خانه سپاهان زده شد. 

شهریار در فصلی که گذشت، در مقابل 6 تیم موفق به گلزنی نشد و نتوانست دروازه پرسپولیس، استقلال، پیکان، نساجی، آلومینیوم و شمس آذر را باز کند.

از طرف دیگر، هوادار حریف مورد علاقه او بود که مهاجم سپاهان در دو بازی رفت و برگشت مقابل این تیم سه گل زد.

7899