ساکت الهامی و سومین موفقیت بزرگ با تیم شهر خسته!

ساکت الهامی و سومین موفقیت بزرگ با تیم شهر خسته!

 پایگاه خبری فوتبالی - ساکت الهامی برای سومین بار، توانست ماموریش در قائمشهر را با موفقیت پشت سر بگذارد.

به گزارش فوتبالی، نساجی زمانی تحویل ساکت الهامی شد که این تیم در پایان هفته هفدهم در قعر جدول قرار داشت اما ساکت که پیش از این هم سابقه حفظ نساجی در لیگ برتر را داشت، در 13 هفته پایانی توانست 18 امتیاز بگیرد( 5 برد، 3 تساوی و 5 شکست) . امید شهر خسته را در با 29 امتیاز در لیگ برتر حفظ کند.

دفعه قبلی که الهامی چنین کاری کرد، مربوط به لیگ بیستم بود. قطعا هواداران نساجی 20 اسفند سال 1399 را به خاطر دارند که ساکت در جمع آنها، با ادبیات خاص خودش گفت:" قول میدم جنازه ام بیفته، نمیذارم این تیم بیفته!"

الهامی به قولش عمل کرد و بقای نساجی در آن لیگ، دو هفته مانده به پایان مسابقات قطعی شد. الهامی در آن فصل، نساجی را در رتبه پانزدهم جدول و با 10 امتیاز تحویل گرفت اما در نهایت نساجی، لیگ بیستم را در رتبه دوازدهم و با 33 امتیاز به پایان رساند. 

در آن فصل و در 17 هفته ابتدایی و زمانی که الهامی سرمربی نساجی نبود، تیم پرطرفدار قائمشهری، 2 برد، 4 تساوی و 11 باخت داشت اما با ساکت در 13 هفته پایانی موفق شد 7 برد، 2 تساوی و 4 باخت را کسب کند.

الهامی علاوه بر دو ماموریت نجات، تنها قهرمانی نساجی در تاریخ این باشگاه را نیز به دست آورده است. در جام حذفی فصل 1401-1400، نساجی با ساکت الهامی توانست در فینال، آلومینیوم اراک را شکست دهد و قهرمان این رقابتها شود.

7899