واقعاً امباپه در رئال مادرید کمتر از پی‌اس‌جی حقوق می‌گیرد؟

واقعاً امباپه در رئال مادرید کمتر از پی‌اس‌جی حقوق می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - علیرغم اخبار اخیر راجع به اینکه کیلیان امباپه برای پیوستن به رئال مادرید از قراردادش کسر کرده، اما به نظر می رسد که این اخبار خیلی صحیح نیستند. 

به گزارش فوتبالی، در روز دوشنبه بالاخره داستان کیلیان امباپه و رئال مادرید به پایان رسید و این فوق ستاره فرانسوی با امضای قراردادی تا سال 2029 راهی رئال مادرید شد. بسیاری از خبرگزاری ها ادعا کردند امباپه برای رسیدن به آرزویش، حاضر شده بخشی از حقوقش را کسر کند، اما موندو دپورتیوو ادعا می کند امباپه در پی اس جی چیزی در حدود 72 میلیون یورو حقوق ناخالص داشت و در رئال مادیرد 26 میلیون یورو خواهد بود که 15 میلیون آن است، اما داستان کامل، این نیست. 

موندو مدعی است رئال مادرید به امباپه حداقل 100 و حداکثر 150 میلیون یورو پاداش امضای قرارداد داده که در حقیقت می توان گفت 25 میلیون یورو در هر فصل به عنوان پاداش عقد قرارداد دریافت می کند که اگر آن را به اضافه 15 میلیون یورو حقوق خالصش کنیم، چیزی در حدود 40 میلیون یورو در هر فصل دریافت می کند که تقریباً نزدیک به دریافتی اصلی اش در پاریسن ژرمن است. 

رئال مادرید همچنین در مورد حق تصویر، فداکاری بزرگی انجام داده. وقتی رئال با یک بازیکن قرارداد امضا می کند، معمولاً آن ستاره 50 درصد از حق تصویر را تصاحب می کند، اما امباپه بین 70 الی 80 درصد حق تصویر می گیرد. 

4416