بیرانوند و جام‌هایی که پشت سر هم در پرسپولیس درو می‌کند!

بیرانوند و جام‌هایی که پشت سر هم در پرسپولیس درو می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی- با قهرمانی در لیگ بیست و سوم ویترین افتخارات بیرانوند در پرسپولیس پر‌جام‌تر شد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند که در قهرمانی‌های پرسپولیس در سال‌های اخیر نقشی غیر قابل انکار داشته و توانسته در این تیم به افتخارات مهمی دست پیدا کند در ششمین فصل حضورش در جمع قرمزها به ششمین قهرمانی‌اش در لیگ برتر دست پیدا کرد تا از این حیث یک آمار خارق‌العاده را از خود برجای بگذارد و نشان دهد تا زمانی که در قاب دروازه پرسپولیس قرار دارد این تیم همواره فاتح لیگ برتر می‌شود!

بیرانوند که در رده ملی هم به افتخارات مهمی رسیده و با ثبت 35 کلین‌شیت بهترین عملکرد را از این حیث در جمع تمامی دروازه‌بان‌های تاریخ تیم ملی داشته یکی از پرافتخارترین بازیکنان باشگاه پرسپولیس هم محسوب می‌شود. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که بیرانوند مانند دیگر بازیکنان پرسپولیس خوش شانس بوده است که در این دوره طلایی قرمزها در این تیم حضور دارد و جام‌های زیادی را بالای سر می‌برد.

این سنگربان 31 ساله که با درخشش در نفت تهران به فوتبال ایران شناسانده شد تاکنون 6 بار در لیگ برتر به مقام قهرمانی رسیده است، دو بار فاتح مسابقات جام حذفی شده و البته 4 قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایران دارد تا با این اوصاف صاحب 12 جام در پرسپولیس باشد. بیرانوند در حاشیه مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم مدعی شده بود که پسرش 14 ساله است و به اندازه سن او در پرسپولیس جام دارد که این ادعای وی از لحاظ آماری اشتباه است. 

9098