ترسیدن رئیس بارسلونا از پیوستن امباپه به رئال مادرید

ترسیدن رئیس بارسلونا از پیوستن امباپه به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا اعتراف کرد پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید، اصلاً خبر خوبی برای کاتالان ها نیست.

به گزارش فوتبالی، در روز دو شنبه، بالاخره کیلیان امباپه به آرزویش رسید و با امضای قراردادی پنج ساله به رئال مادرید پیوست. امباپه در حالی به رئال مادرید اضافه شد که لوس بلانکوس در فصل 2023-24 توانست قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود و حالا با وجود بازیکنانی مثل وینیسیوس جونیور، جود بلینگام و رودریگو، آن ها روی کاغذ مدعی اصلی قهرمانی در فصل بعد نیز هستند. 

بارسلونا در فصل گذشته 10 امتیاز با رئال مادرید فاصله داشت و در هر دو ال کلاسیکو شکست خورد. حالا لاپورتا در مصاحبه ای با بارسا وان راجع به خبر رفتن امباپه به رئال مادرید گفت: "به عنوان یک هوادار بارسلونا، اصلاً خبر خوبی نیست. ما می خواستیم قهرمان چمپیونز لیگ شویم و در بسکتبال به فینال رقابت ها صعود کنیم، اما در خصوص امباپه، باید بگویم من فلسفه ورزشی باشگاه را دوست دارم و به نظرم یک تیم بهتر است متشکل از بازیکنان همان شهر باشد. من به کاری که رقیبان انجام می دهند، احترام می گذارم، اما ترجیح می دهم با فلسفه خودمان پیش بروم."

هفته گذشته برای هواداران بارسلونا بسیار سخت گذشت، زیرا نه تنها رئال برای پانزدهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان شد، بلکه در بسکتبال هم بارسلونا با نتیجه 95-92 به رئال مادرید باخت.

4416